Cum se informează românii cu privire la asigurările generale – Studiu GFK România comandat de Gothaer Asigurări Reasigurări

  • Locuitorii capitalei accesează mai des site-urile companiilor de asigurări în procesul de informare cu privire la produsele disponibile.
  • Produsele de asigurare moderne, adaptate la nevoile actuale ale clienţilor şi modul de comunicare eficient sunt elementele care definesc Gothaer Asigurări Reasigurări în rândul publicului pe care îl vizează. 

Un studiu realizat de compania de cercetare GfK România la solicitarea Gothaer Asigurări Reasigurări pe segmentul asiguraţilor din marile oraşe ale ţării cu vârste cuprinse între 30 şi 55 de ani, cu educaţie medie şi superioară şi venituri de peste 1350 lei, arată că respondenţii cu educaţie superioară sunt preponderent cei care contractează poliţe de asigurare facultative.

Totodată, studiul arată că bucureştenii sunt cei care se informează mai mult din mediul online, accesând site-urile companiilor, cu privire la asigurări. Rezultatele indică şi faptul că românii cu studii superioare tind să acceseze mai des site-uri care oferă comparaţii de preţuri şi site-urile companiilor de asigurări pentru a se informa. De asemenea, ei sunt şi cei care par a lua în calcul cel mai des consultanţa unui broker de asigurare.

GFK

Studiul realizat de GfK România arată că notorietatea brandului Gothaer a crescut semnificativ în ultimul an. Acesta se bucură de cea mai bună recunoaştere în rândul unui public format din cei chestionaţi cu vârstele cuprinse între 30 şi 44 de ani, cu studii superioare.

Canalele TV (85%) şi internetul (27%) sunt în topul surselor de informare care au dus la creşterea notorietăţii companiei în România. Publicitatea de tip outdoor a avut şi ea o contribuţie semnificativă (21%), în special în rândul publicului din Bucureşti.

„Studiul pe care l-am realizat cu GfK ne-a arătat că suntem percepuţi de clienţii şi potenţialii noştri clienţi drept o companie modernă, care oferă produse adaptate nevoilor lor şi care comunică printr-un limbaj uşor de înţeles. Aceste rezultate ne bucură foarte mult, pentru că sunt în concordanţă cu poziţionarea noastră, transmisă prin campaniile derulate şi cu misiunea companiei noastre de asigurări în România: să ne protejăm cât mai bine clienţii, oferindu-le produse de calitate pe care să le înţeleagă şi servicii care să le întreacă aşteptările”, a declarat Ilona Alexandru, Director Marketing şi Comunicare, Gothaer Asigurări Reasigurări.

Un alt fapt relevat de studiul recent este că mai mult de o treime dintre respondenţii care cunosc brandul Gothaer declară că aceasta este una dintre companiile pe care le iau în calcul când aleg să îşi facă o asigurare, lucru care s-a văzut şi în rezultatele financiare ale companiei în 2013, asigurătorul raportând o creştere de peste 75% a primelor brute subscrise şi un număr dublu de clienţi (peste 52.000) comparativ cu anul 2012.

„Rezultatele anului trecut ne arată că 1 din 3 clienţi din portofoliul nostru alege să încheie mai mult de o poliţă de asigurare la Gothaer şi considerăm acest fapt o performanţă pentru o companie al cărei nume există în piaţa de profil de numai un an, demonstrandu-ne că asiguraţii noştri au încredere în serviciile şi produsele Gothaer, fiind mulţumiţi de interacţiunea pe care o au cu noi pe tot parcursul colaborării”, a completat Ilona Alexandru.

Studiul a fost realizat de GfK România pe un eşantion de 500 de respondenţi, metoda folosită fiind CAWI (Computer-assisted web interviewing).

 ***

Persoană de contact:

Oana Radu

PR Coordinator

0755.015.510

comunicare@gothaer.ro

 

Despre Gothaer Asigurări Reasigurări

Gothaer Asigurări Reasigurări îşi propune să fie prima opţiune a clienţilor săi, având standarde înalte în ceea ce priveşte calitatea produselor şi serviciilor oferite şi bazându-se totodată pe experienţa vastă şi pe sprijinul grupului Gothaer.

Gothaer este un asigurător în plină dezvoltare, cu peste 180 de angajaţi şi un volum de prime brute subscrise de 66,72 milioane lei în 2013 şi un jucător important pe piaţa de asigurări din România.

Produsele Gothaer sunt accesibile prin intermediul sediilor din Bucureşti şi din alte oraşe mari din România, prin intermediul agenţilor şi brokerilor de asigurare autorizaţi, precum şi online, pe www.gothaer.ro.

Grupul Gothaer, una din cele mai importante societăţi mutuale din Germania, deţine 100% din pachetul de acţiuni al societăţii, susţinând astfel interesul său serios şi de lungă durată în România.

 

Despre GfK

Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de 19,2 milioane euro în 2013. Activităţile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices şi Consumer Experiences.

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informaţii relevante despre piaţă şi despre consumatori şi care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experţi în cercetarea de piaţă îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienţă GfK în ştiinţa datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de ţări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare şi abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acţionabile, care să permită clienţilor săi să-şi îmbunătăţească avantajul competitiv şi să îmbogăţească experienţele şi alegerile consumatorilor.

Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.gfk.com/ro sau urmăriţi GfK pe Facebook: https://www.facebook.com/gfkromania.