Daune Calatorii

Ce procedura trebuie sa urmezi in cazul producerii unui eveniment produs sub incidenta asigurarii de calatorie? 

In cazul producerii evenimentului asigurat, asiguratul are obligatia sa contacteze APRIL ASSISTANCE, in cel mai scurt timp posibil de la producerea sau de la luarea la cunostinta a acestuia, dar anterior de a organiza/beneficia de oricare serviciu medical, de transport sau repatriere*.

In cazul in care asiguratul se afla in imposibilitatea de a contacta APRIL ASSISTANCE, aceasta obligatie ii revine unei terte persoane (ruda, prieten, cadru medical).

Detalii de contact APRIL ASSISTANCE:

(serviciu disponibil in limba romana, dar si alte limbi de circulatie internationala; 24 de ore din 24, 7 zile din 7)

T: + 4.021.201.90.30/ F: +4 021.201.90.40

E-mail: operations@ro.april.com; assistance@ro.april.com.

*In cazul in care APRIL ASSISTANCE nu este informata anterior prestarii serviciilor medicale sau serviciilor de transport medical ori repatriere in Romania sau nu exista documente care sa justifice intarzierea informarii, Gothaer este indreptatit sa refuze plata despagubirii.

Pentru orice detalii sau informatii suplimentare contacteaza Departamentul Daune de la Gothaer, la numarul de telefon 021.200.00.00, apasand tasta 2.