Daune Locuinte si Bunuri

Daca ai incheiat polita de asigurare facultativa a locuintei de la Gothaer in perioada 1 iunie 2016 – 15.10.2016 si s-a produs o dauna care a condus la un eveniment minor, ce suporta despagubire de pana la 1000 RON, procesul de instrumentare si lichidare a dosarului tau de dauna (produs in legatura cu polita de asigurare facultativa a locuintei de la Gothaer) tine cont de timpul si nevoile tale imediate, fiind unul simplificat, tocmai pentru evenimente de acest gen:

  • Ne pui la dispozitie un minimum de documentatie (avizare in scris a evenimentului, fotografii ale avariilor imobilului asigurat, dovada interesului asigurarii (ex.acte de proprietate etc.), copie C.I., cerere de despagubire);
  • Iti platim despagubirea in termen de 2 zile de la primirea ultimului document solicitat.

Ce trebuie sa faci in cazul producerii unei daune la locuinta sau bunurile tale asigurate la Gothaer? 

Imediat dupa constatarea pagubelor te rugam sa faci urmatoarele:

  • Sa identifici si sa inlaturi cauza daunei
  • Sa protejezi bunurile si sa limitezi extinderea daunei
  • Sa pastrezi bunurile afectate pentru a permite asiguratorului sau organelor abilitate sa evalueze paguba si sa investigheze cauzele producerii evenimentului

Important: Pentru eventualele pagube care apar dupa producerea evenimentului ca umare a faptului ca nu ai adoptat masurile necesare in vederea limitarii lor, Gothaer nu acorda despagubiri.

1. Anunta evenimentul, in termenul legal, la autoritatea competenta sa cerceteze si/sau sa intervina in astfel de situatii (politie, pompieri, primarie, asociatie de proprietari, compania de distributie gaze, apa, electricitate, alte institutii) de pe raza locului unde s-a petrecut evenimentul respectiv.

Autoritatea sesizata va interveni si/sau va elibera documentul specific evenimentului declarat, dupa caz:

  • pentru furt din locuinta/ tentativa de furt: dovada de la politie;
  • pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc): proces verbal de interventie, de constatare, altele;
  • in caz de inundatie din cauza avarierii unei conducte: proces verbal de la asociatia de proprietari;
  • in caz de calamitati naturale, furtuna, grindina, uragan: act doveditor de la autoritatile locale.

2. Avizeaza dauna la Gothaer, in termen de cel mult 48 de ore de la producerea evenimentului asigurat: 

  • suna-ne la 021.200.00.00 sau 
  • completeaza online formularul pentru avizarea daunei sau 
  • trimite-ne un e-mail la adresa avizari@gothaer.ro. 

Avizarea trebuie sa contina numarul politei de asigurare, data si adresa locuintei asigurate, locul unde se afla obiectul asigurat avariat, datele tale de contact, descrierea scurta a evenimentului si dupa caz, alte detalii.

In baza avizarii, reprezentantul de daune Gothaer va intocmi dosarul de dauna.

3. Asigura-te ca ai la dispozitie documentele necesare pentru deschiderea dosarului de dauna:

  • actele eliberate de autoritatea competenta;
  • actul de provenienta/proprietate al locuintei/ cladirii/ bunului avariat, din care sa rezulte valoarea acestuia;
  • carte identitate asigurat sau imputernicit al acestuia;
  • procura notariala, daca locuinta apartine unei alte persoane fizice;
  • delegatie, daca locuinta/ cladirea/ bunul apartine unei persoane juridice (firma).

Te rugam sa trimiti poze de ansamblu si de detaliu cu respectiva dauna. Acestea ne vor ajuta sa grabim procesul de solutionare a dosarului tau.

Dupa ce avariile au fost constatate de catre reprezentantul Gothaer, se va putea efectua reparatia cladirii/bunului asigurat.

Pentru orice detalii sau informatii suplimentare contacteaza Departamentul Daune la numarul de telefon 021.200.00.00, apasand tasta 2.