Certificari

ISO 9001

Preocuparea Gothaer pentru mentinerea unui nivel înalt al calitatii serviciilor si produselor furnizate, s-a materializat – printre altele – in decizia implementarii unui Sistem de Management al Calitatii (S.M.C.), urmata de cea a certificarii acestuia de catre un organism independent.

Certificarea initiala, in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001, s-a facut in anul 2011 de catre organismul independent “URS ROMANIA”, organism acreditat de catre UKAS (United Kingdom Accreditation Service). Ca o confirmare a corectei implementari a conceptelor de buna practica recomandate de standard, in anul 2014 a avut loc recertificarea sistemului.

Mai departe, ca o dovada a obiectivului major al companiei – satisfacerea asteptarilor si cerintelor clientilor sai, Gothaer recertifica S.M.C. in concordanta cu cerintele noii editii a standardului, astazi ISO 9001:2015.

Pentru Gothaer certificarea nu a ramas doar un scop in sine, motivat de necesitati punctuale, specialistii nostri identificand si aplicand in permanenta oportunitatile de imbunatatire ale sistemului, raspunzand astfel asteptarilor clientilor Gothaer cu privire la serviciile si produsele de asigurare oferite de companie.

Avantajele certificarii Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2015 se concretizeaza in:

Garantia oferita partenerilor, ca procesele din cadrul companiei sunt definite si tinute sub control printr-un sistem de management adaptat nevoilor firmei si orientat catre client;

Oferirea posibilitatii participarii la licitatii prin indeplinirea uneia dintre conditiile impuse in caietele de sarcini, crescand increderea clientilor in capacitatea companiei de a oferi in mod constant produse si servicii de calitate;

Transparenta si eficienta proceselor interne ale companiei, prin transpunerea rezultatelor evaluarilor de risc, auditurilor, inspectiilor etc. in obiective si planuri de actiuni;

Hotararea managementului de a asigura imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor, avand ca efect cresterea competitivitatii companiei pe piata asigurarilor;

Ajutorul adus imbunatatirii imaginii si a credibilitatii companiei, fapt care se materializeaza prin atragerea de noi clienti si cresterea cifrei de afaceri;

Evidentierea performantelor companiei pentru partenerii sai, demonstrand preocuparea activa pentru imbunatatirea activitatii si alinierea la cele mai noi practici din domeniu;

Realizarea unui control mai eficient asupra factorilor de risc, oferind managementului posibilitatea de optimizare a deciziei, de diminuare a riscului si a efectelor nedorite ale acestuia.

Certificatul este disponibil aici.