Gothaer investeste pentru a fi cat mai aproape de clientii sai in cazul unui eveniment catastrofal

Gothaer Asigurari Reasigurari investeste in a-si optimiza si mobiliza toate resursele de care dispune pentru o reactie cat mai rapida in cazul unui eveniment catastrofal.
Nevoile fiecarui client sunt importante pentru Gothaer, iar in contextul in care un astfel de eveniment catastrofal presupune acumularea unui volum mult mai ridicat de avizari de daune decat in mod obisnuit, compania isi intareste demersurile pentru a fi pregatita sa fie alaturi de fiecare dintre clientii sai, in cel mai bun si mai rapid mod cu putinta.

Primul pas de avizare a unei daune la Gothaer poate fi facut facil online pe www.gothaer.ro/daune*.
Mai important, compania a ales sa investeasca intr-un program de formare profesionala a angajatilor proprii** pentru constatarea daunelor la proprietati, pentru a putea astfel mobiliza un maximum de resurse in cazul gestionarii unui volum mai mare de avizari care pot aparea odata cu producerea unui astfel de eveniment catastrofal.
Asadar, pe langa procesele automate de constatare (care se desfasoara prin sisteme informatice capabile sa preia si sa gestioneze rapid informatia) si resursele umane care deja fac parte din departamentul dedicat gestionarii dosarelor de dauna deschise la Gothaer, prin intermediul acestui program de formare care s-a finalizat la sfarsitul lunii octombrie a.c., compania va dispune de peste 90 de angajati proprii pregatiti si certificati sa efectueze constatarile daunelor la cladiri, astfel incat compania sa isi poata deservi cu profesionalism si promptitudine asiguratii intr-o eventuala situatie de criza.
Suplimentar, societatea dispune de contracte de prestari servicii furnizate de parteneri specializati in constatarea dosarelor de dauna, resurse accesibile si in contextul unui eveniment catastrofal.

Protectia prin reasigurare a societatii a expunerilor preluate in asigurare atat de la clienti persoane fizice, cat si juridice, este asigurata de reasiguratori de renume, cotati de agentii de rating recunoscute cu minimum A-, intarind astfel stabilitatea financiara a societatii si capacitatea de a raspunde nevoilor clientilor sai.
Strategia de reasigurare conform Solvency II presupune criterii bine definite de selectare a reasiguratorilor societatii, menite a proteja si intari protectia financiara a clientului final. Printre reasiguratorii participanti in programele de reasigurare ale Gothaer, se pot enumera: General Reinsurance (Gen Re), SCOR, Hannover Re, Sirius, Swiss Re, Vig Re, Deutsche Ruck, Mapfre Re si altii.

*Precum si pe e-mail la adresa: avizari@gothaer.ro sau telefonic, la numarul 021.2.000.000 (disponibil de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00 – 17.30, apel cu tarif normal).
**Certificarea angajatilor se desfasoara prin cadrul unui program de formare exclusiv, realizat in premiera in Romania de Gothaer in parteneriat cu Institutul de Studii Financiare (ISF).

***

Persoana de contact: Oana Radu, Coordonator PR, E: comunicare@gothaer.ro; T: 0755.015.510

Despre Gothaer Asigurari Reasigurari
Gothaer Asigurari Reasigurari isi propune sa fie prima optiune a clientilor sai, avand standarde inalte in ceea ce priveste calitatea produselor si serviciilor oferite si bazandu-se totodata pe experienta vasta si pe sprijinul Grupului Gothaer. Gothaer este un asigurator in plina dezvoltare, cu peste 200 de angajati si un volum de prime brute subscrise de peste 119 mil. lei. Produsele Gothaer sunt accesibile prin intermediul sediilor din Bucuresti si din alte orase mari din Romania, prin intermediul partenerilor sai comerciali, precum si online, pe www.gothaer.ro.